Hoe diep kan en mag een penis plug/staaf in de urinebuis?

Ik las iets over tegen de prostaat klopt dit? Zoja hoe weet ik waneer de staaf tegen de prostaat zit?

10 maanden geleden
4.6K

Antwoorden (1)

De diepte waarop een penis plug/staaf in de urinebuis mag worden ingebracht, is afhankelijk van de grootte van de plug/staaf en de gevoeligheid van de persoon. Het is belangrijk om voorzichtig te zijn en de plug/staaf geleidelijk in te brengen. Als er pijn of ongemakken optreden, moet de plug/staaf onmiddellijk worden verwijderd.
Bronnen:
6 maanden geleden